субота, 15 жовтня 2011 р.

прикраси із полімерної глини

Ще рік тому я навіть не знала, що можна самому власноруч робити різні цікаві прикраси. І тут я випадково побачила по телевізору інтервю однієї дівчини, яка займається хендмейдом і в тому числі полімерною глиною. Мене настільки захопили її роботи що я відразу пішла дивитись в гуглі що ж це таке полімерна глина. Почитавши, я подумки собі сказала: "Я також маю цим займатись". І з цього моменту все почалось. Я перерила всі інтернет-магазини в пошуку цієї глини.

І ось довгоочікуванний момент, прийшла моя глина. Я спочатку не знала що з нею робити, боялась щось спортити, но як спробувала, то війшла в смак і мене не можна було відірвати від неї. Перші дні цього захоплення я забула про все на світі. І так цим захопилась, що це стало моїм хоббі.

Немає коментарів:

Дописати коментар